onsdag 26 december 2018

Juldagen!

Juldagen, mycket frosseri, litet motion och pyssel med julklapparna - en trevlig dag på det stora hela!
En tysk Pinot Noir. Mycket god. 
Årets vita jul underlättar onekligen utomhuslekar!
Även om en och annan timme sker framför datorn. Vad jag gör?
Försöker komma ikapp  psykologikursen. Känner att jag nog ska ta en studiepaus efter detta. Ingen av kurserna jag har läst på senare år har haft någon koppling till mitt arbete, det har bara varit för att det har varit kul. Men nu börjar det kännas mer jobbigt än kul. Har haft någon kurs på med hel- eller halvfart under de senaste 3-4 åren. Börjar nog bli mätt för ett tag om jag ska vara ärlig. Då ska man nog sluta. 
Att putsa på de nya kandelabrarna känns betydligt mer lockande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar