lördag 27 april 2019

Bar Nombre - vinbar med spanska förtecken...

Jag, Anders och syrran började utforska vinbarer under förra månaden. Nu har syrrans sambo C. hakat på. 
Förra månaden betämde syrran ställe, denna gång var det Anders tur. Eftersom han vurmar för spanska viner fastnade han för Nombre bar...
Att solen sken och man kunde sitta ute, gjorde ju inte saken sämre....
Bai Gorri (Crianza) tyckte inte jag var superbt - för ungt för att dricka nu tror jag, stjälkigt...
Det andra vinet vi drack Salmos, från Priorat, var desto godare.
 Nästa månad ska jag välja....men vad???
 

3 kommentarer:

  1. Den sysselsättningen skulle jag också kunna tänka mig. Låter underbart!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Det märks att barnen har blivit äldre dessutom - man kan ta sig ut litet efter jobbet - helt otroligt skönt! Jag var inte medveten om att detta var så viktigt, men tidigare har det inte varit aktuellt att göra något annat än att åka direkt hem. Och då var det helt ok. Nu kan man och då känner jag väldigt starkt att jag verkligen har saknat att ibland göra saker efter jobbet.

    SvaraRadera