söndag 11 augusti 2019

Bågskytte i Serbien....


Vi hittade en bågskyttearea i borgområdet.
Vi tyckte att det såg kul ut och anmälde oss...
Den unge tränaren var duktig på att förklara varför vi alla utvecklade oss...
Det där armskyddet var viktigare än vad man kunde tro - Anders gjorde sig illa då han var för nonchalant med att sätta fast det.
Arvid blev onekligen snabbt riktigt duktig.
Anders hade jag stora förhoppningar om att han skulle vara sänket. Men så såg han helt plötsligt var tavlan befann sig. Då förändrades hans resultat ganska rejält.
Man kan väl säga att jag har en enorm utvecklingspotential...
Så höll vi på....
 Dagen därpå vek Anders och jag ned oss...
 men Arvid och Sigrid körde ett pass...
Så var det finaldagen...förloraren skulle laga förvald mat på måndagen efter vi kommit hem....
...jag tycker att det var väldigt roligt 
 ...även om min utvecklingspotential är lika hög efter denna dag som före...
De andra lyckades desto bättre, med poängnivåer mellan 20 och 30
Anders knäckte koden helt. Oklart hur. Pilarna bara svischade mot tavlans mitt.
Arvid och Sigrid lyckades också riktigt bra!
Förloraren skulle ju då laga mat hela måndagen efter hemkomsten...
Risgrynsgröt var beställt....
...liksom pizza...
...men detta är inte det sista ni hör om bågskytte...fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar