måndag 5 augusti 2019

Konfirmation


 
 Denna sommar har i sanning varit innehållsrik! En del resor både inom landet och utanför, mycket fysiska aktiviteter.
Denna gång var det dags för det mer andliga och filosofiska att få sitt! 
 Kort och gott; vi var inbjudna på konfirmation.
Mina bilder av konfirmanden J. vart det kanske ganska magert av - jag har henne tyvärr bara bakifrån, den blonda flickan i mitten på bilden ovan.
tillika dotter till en av mina bästa väninnor S., här med sin bror M.
 Äkta Champagne serverades på tomten.
 kusin (till mamma S. vad blir det?), (morbror) bror, mor (mormor)
(morfar)far, kusin till mor och bror (morbror)
  Buffén var helt oslagbar! Inlagda oxfilén och ärthummusen ska jag försöka mig på vid tillfälle.
Otroligt trevlig middag där samtalsämnena täckte det mesta, från husmålning till ...religion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar