måndag 29 april 2019

Första riktiga cykelturen gick till...Bro Hofs Slott

Igår hade även Anders och Arvid skruvat ihop sina cyklar.
 Vart skulle vi ta oss? 
 Det är kul att ha ett riktigt slumål. Så att man kan pausa litet på vägen...
 Cykelställen som stod där ifjol har inte kommit upp ännu. Men det gick bra ändå.
 Arvid frågade om vi inte kunde åka hit och spela golf i sommar...Visst kan vi det om de har något som vi får spela på. Jag har grönt kort, som jag tog för ca 20 år sedan (och golfklubbor och hela bidevitten från då det begav sig. Sannolikt är de fullständigt omoderna nu.). Sedan dess har jag inte varit särdeles flitig på golfbanorna. Jag var kass då och har sannolikt inte blivit bättre av alla dessa år i träda. Men det kan vara kul att testa! Vacker miljö är det åtminstone.
Vi började frysa litet - men då hade de en väldigt fin bar! Hit kommer vi fler gånger!

2 kommentarer:

  1. Att det är - det finns en hel del att se på nära håll! Jag ser att Ni reser både i närområdet och väldigt långt bort!

    //Lena

    SvaraRadera