onsdag 13 juni 2018

Jump Yard Party - Sigrid 10 år

Alla tidigare år har Sigrid haft sina kalas hemma. Detta år tänkte vi testa något nytt. Eftersom Studsmattan verklligen har kommit tillbaka stort för Sigrid - kändes Jump Yard party som en exceptionellt bra idé!
Bristen på bil är inget som vi störs av - det går ju att boka taxi. Vi med våra usla lokalsinnen hade sannolikt suttit och skrikit åt varandra i bilen utan att ta oss fram en meter.
Nu tog jag mig via pendel från jobbet medan Anders och taxin hämtade alla gäster utom 2 som kom för egen maskin. Mycket smidigt (ja, min ditresa må ha varit lugnare... :)) 
 Det fanns alla möjliga olika aktiviteter i rummet. 
 Den största upplevelsen var nog ändå studsmattorna och skumgummipoolen som man skulle landa i då man gjort en volt....
 Här kommer Sigrid.mDet var löjligt roligt. Jepp jag testade. Jepp jag gjorde volter. JEpp det var svinkul - vi ska testa att fara dit i sommar bara familjen...
Någon vaktade kameran...
Rejält varma och trötta efter en timmes hoppande ntog de pizzor i ett eget rum.
 Arvid var också med. 

 Paketöppning! 
Ett otroligt lyckat kalas - rekommenderas varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar