Vet att en del lägger undan klockan helt under sommaren.
Men det skulle nog stressa mig.
Det är ändå skönt att ha en viss aning om hur mycket klockan är.
Tider att passa, då?
Tider att passa bör hållas på en absolut miniminivå.
Det är själva essensen av sommaren.
Visst, projekt får finnas - rensa ogräs, storstäda tvättstugan.
Projekt utan tider.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar