Anledningen var helt enkelt för att jag inte ville riskera att vi skulle behöva sitta ute i eventuellt regn. Nå vi slapp. Och sitta ute är en ynnest.
Vita dukar, gräsmattelöpare, plastcitroner både i form av girlanger och som enskilda pjäser prydde bordet.
Tallrikar och serveringsskålar i form av löv och kålblad. Gröna glas. En riktigt somrig dukning.









Inga kommentarer:
Skicka en kommentar