söndag 11 mars 2018

Middag med kollegor på Oscarsgalan!

 Jag har ju berättat hur trevliga kollegor jag har. Denna gång var det en ny konstellation men med ett riktigt trevligt resultat!
Jag tror jag berättade om julminglet jag var på - det var så himla trevligt: "dessa människor måste vi bjuda hem.
Anders gör iordning inför kvällen.
Kvällens fotograf!
Det var både vegetarisk mat och kötträtter som samsades på bordet denna kväll. Vi tänkte att istället för att servera maten allteftersom ställde vi fram rubbet så var det upp till var och en att ta vad de ville ha!
Jag var själv riktigt nöjd med dukningen!
Jag!
Anders!
Oscar!
En riktigt trevlig och spännande kväll där samtalsämnena varierade allt mellan inrikespolitiken i Venezuela till närgångna studier av grodhopp. Varvat med många skratt!
Tack för en suverän helkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar