fredag 15 juli 2022

Fredagslunch på Bro Hof och vinprovning på Stallmästaregården inför ledigheter...

En ny fredagslunch på ett slott var väl en perfekt terminsavslutning?
Bilden ovan är tagen av min kollega J. 
Jag och två kollegor bilder lunch på Bro Hof slott. Ingen av dem hade varit där. De tog sig via bilvägar. För mig är det på perfekt cykelavstånd från hemmet. Jo, det är ju ett av min lokal vattenhål. Enormt trevlig personal gör ju inte heller det hela sämre. 
God mat, trevligt umgänge. Perfekt avslut!
Dagen innan var det min sista dag på kontoret innan semestern.
Jag och kollegorna E. Och M. hade tänkt avsluta dagen med en båtfärd. Ett ihärdigt regn fick oss på andra tankar.
Men litet Sancerre på Stallmästaregården funkade som en perfekt ersättning.
Nu väntar fem veckors ledighet.
Så skönt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar