tisdag 8 september 2020

Ny skärm...

 
Redan innan semestrarna kom så började ledningen på mitt arbete flagga för att det med största sannolikhet skulle bli aktuellt med hemarbete även i höst.
Nu erbjöds man att beställa stolar och större datorskärmar inför hösten.
Stol har jag en bra - men denna lilla lap-topskärmen blir jag snudd på galen på under vissa perioder då jag ska göra prognoser utifrån X antal excelfiler...
Ögonen svider och det är en utmaning att det verkligen blir rätt i slutet.
Jag beställde raskt en skärm.
Nå nu hade den kommit - jag fick åka till jobbet och hämta hem den.

Visst blev det till det bättre - titta på den första bilden - jag är väldigt nöjd!
Men jag blev alldeles svettig då jag först såg alla lösa delar som ingick i paketet - men det var väldigt självinstruerande.
Puh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar