torsdag 13 maj 2021

Slakthusområdet och första coronasprutan

 
Äntligen! 
Anders kunde boka sin tid redan under förra veckan.
Jag började känna att det rimligen var nära nu. 
Så i måndags öppnades tidsbokningen även för mig.
Jag har gått runt som en glad zoombie ända sedan jag fick sprutan.
Så skönt att det kanske finns möjligheter med ett litet normalare liv snart igen.
Jag har verkligen saknat socialt umgänge - att kunna sitta och prata i timmar. Både på tu man hand, men även några fler.
Över en lunch, AW, fika, middagar...
Som tur är har jag ju en familj och det har ju verkligen varit toppen - men att spontant kunna träffa även folk utanför familjen...

Jag tycker att det har gått bra trots allt och jag trivs verkligen med att arbeta hemma.

Men jag saknar människor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar