lördag 13 november 2021

Ett helt nytt rum i vardande...

 

Diskmaskinen installerades igår och fungerar nu, även om inte framstycket är på - måste ta mig till en byggaffär och shoppa en insektsnyckel för att skruva på den....

Och vi är sååå nöjda!
Även om det finns en del kvar att åtgärda....

Som krydda på moset kunde ag springa på lunchen igår då Anders var hemma och kunde ta emot diverse hantverkare. Annars har jag sprungit kvällstid under de senaste två veckorna. Och jag har verkligen skenat runt i mörkret för att hinna runt innan det halvskumma ljuset övergått i beckmörker där det inte finns ljusslingor.

Så idag fulade jag mig och började gå mitt under rundan. Orkade inte vara duktig och hade varken möte eller annalkande mörker att ta hänsyn till. Så skönt under strålande sol. Blev så stoppad av en äldre gentleman som undrade om jag var dålig. Han hade lagt märke till att jag brukade springa idogt. Och så detta? Vad glad jag blev över att ha blivit sedd öht. Började springa strax efteråt- helt plötsligt var det roligt att springa igen....Det behövs inte alltid så mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar