torsdag 5 januari 2023

Garmin klocka....

Jag brukar inte vara särdeles intresserad av klockor, tycker dock om att ha en på handleden så att jag enkelt kan ha koll på tiden.

Nå inför denna jul hade jag klurat ut att jag skulle vilja ha en klocka med inbyggd stegräknare och musik, så skulle jag slippa släpa runt på mobilen i tid och otid. Med målet 15 000 steg om dagen känns några rundor till soptunnan utan utslag på räkneverket för steg som en förlust. Och att springa runt i skogen med en varm fickförsedd fleece runt midjan sommartid enbart för att få med mobilen känns också ganska obekvämt.

Sagt och gjort...


Jag har blivit helt besatt. Vad mycket information man får! En helt ny värld har öppnat sig!
Allt är kanske inte ens av godo.
Är 39 slag per minut i vilopuls farligt???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar