tisdag 7 september 2021

Avskeds AW

En kollega har slutat, ville jag haka på avskeds AW?
Det klart jag ville!
Passade därför på att arbeta en dag på kontoret. 
Det var väldigt tomt.
Dubbla skärmar - det känns onekligen lyxigt.
Vi började med att sitta utomhus.
Men det var ganska kyligt.
Puben vi hittade först var ganska liten så det var trångt inomhus.
Vi gick vidare.
Till Sue Ellen.
Har testat Cliff Barnes tidigare - undrar om de tillhör samma kedja?
Trevligt var det - jag var helt lyrisk då jag kom hem.
Jag har sagt det förr, jag saknar inte min arbetsplats vid hemarbetet - men jag saknar verkligen mina kollegor.
Det mer fysiska umgänget med både vänner och kollegor har ökat efter vaccineringen, absolut.
Sedan är vi ju inte hur närgångna som helst, men det var vi inte före heller... :)
En annan kollega bor i närheten där jag bor.
Vi har aldrig umgåtts privat, men nu kom vi på att en tennismatch borde vi ses på.
Hon är betydligt bättre än jag.
Men det var faktiskt jämnare än jag trott - jag tror att denna eviga löpning 7 km per dag kan spela in på min rörlighet på banan om jag ska vara ärlig.
Kul var det.
Japp, nya tider är bokade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar