onsdag 23 februari 2022

180 dagar...

 

Jättetramsigt, jag inser ju det.

Men jag har en stegräknare på min mobil. 
Bytte stegräknare i början av hösten, då jag även utökade 10 000 steg till 15 000 om dagen.
Nå så kommer det litet glada tillrop från appen mellan varven.
Nu har vi bytt telefonabonnemang som ska börja gälla, idag.
Tänker att all denna information försvinner då.
Suck, bara att börja om.
Mer tråkigt är ju ändå om alla kontakter, bilder och liknande försvinner i hanteringen.
Är ganska ointresserad av hur tekniken i mobilen fungerar.
Men väldigt angelägen om att den gör så.
Håll tummarna!

2 kommentarer:

  1. Gillar inte att byta mobil, så stökigt och jag klara inte av detta.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här! Men det tycks ha gått vägen! Ha en fortsatt fin dag!//Lena

      Radera