söndag 23 augusti 2020

Försäljning av gamla saker...

 

Jag har väl blivit litet (milt) ifrågasatt under åren för alla mina auktionsinköp.
Min barndomskompis J. kunde redan före millenieskiftet roa sig med att fråga om jag överhuvudtaget ägde någonting som var inköpt under det aktuella seklet (1900-talet....).
Det har ju inte blivit mindre jugend och liknande sedan dess...
Nå jag har hela tiden haft svårt att göra mig av med sakerna.
Jag tycker ju om allt jag har köpt!
Men nu hände någonting.
Ja, det är för mycket.
Resultatet har helt enkelt blivit för plottrigt.
Jag inser det till och med själv.
Det är dessutom tidskrävande och trist att putsa så stora mängder.
Jag gick in på blocket och på FB.
Litet läskigt var det först att göra sig av med saker.
Men det gick bra.
Möjligt att jag lagt underpris.
Men har man väl bestämt sig så vill man ju bli av med dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar